Kopš darbības uzsākšanas 1980. gadā Kompānija Herbalife Nutrition ir apņēmusies mainīt cilvēku dzīves, nodrošinot kvalitatīvus produktus sabalansētam uzturam.

Uzziniet vairāk katrā no sadaļām!
SPORTS SKAISTUMS SVARS KULINĀRIJA
Abonējiet mūsu Instagram lapas!

Kāpēc Herbalife Nutrition?

Zīmols Nr.1


Herbalife Nutrition ir starptautiska kompānijas, kas jau 40 gadus uzlabo cilvēku dzīves un ir pārstāvēta 94 pasaules valstīs. Kas padara Herbalife Nutrition par zīmolu Nr.1*? Efektīvas personalizētas svara samazināšanas programmas? Vai arī tā ir neatsverama pieredze sabalansēta uztura izveidošanās? Neapšaubāmi, tas viss ir neatņemama Herbalife Nutrition sastāvdaļa, bet, pirmkārt, Herbalife Nutrition - tie ir cilvēki. Cilvēki, kuriem rūp produktu kvalitāte, cilvēki, kas vēlas veidot pasauli labāku

Uzziniet vairāk par to, kāpēc Herbalife Nutrition ir Nr.1 pasaulē.*

*svara samazināšanas produktu kategorijā saskaņā ar Euromonitor Consumer Health 2018, par 2017. gadu.

Kāpēc Herbalife Nutrition?

Augsta produkcijas kvalitāte


Katru dienu mūsu klienti izdzer vairāk nekā 4,8 miljonus Herbalife Nutrition uzturvielu kokteiļu! Ražošana, kas spēj nodrošināt cilvēkus ar šādu produkcijas daudzumu, ir nepārtraukti jāuzrauga.

Visa Herbalife Nutrition produkcija tiek pakļauta stingrai kontrolei, kas atbilst starptautiskajiem kvalitātes standartiem un to valstu likumiem, kurās tie tiek izplatīti.

To apstiprina kompānijas dalība daudzās rūpniecības, tirdzniecības un sabiedriskajās organizācijās: Pasaules tiešās tirdzniecības asociācija, Krievijas tiešās tirdzniecības asociācija, Bioloģiski aktīvo uztura bagātinātāju ražotāju savienība, AEB (Eiropas biznesa asociācija), Nacionālajā dietologu un uztura speciālistu asociācijā (NADN , Krievija).

Herbaife Nutrition ir arī Starptautiskās diētiskās/pārtikas produktu ražotāju asociācijas (IADSA) dibinātāja.

Herbalife Nutrition produktu ražošana atbilst starptautiskās ražošanas prakses prasībām, tostarp GMP (Good Manufacturing Practice - laba ražošanas prakse) un HACCP - bīstamības analīze kritiskajos punktos pārtikas drošības pārvaldības sistēmā.

Kāpēc Herbalife Nutrition?

Zinātne visa pamatā


Mūsu augstas kvalitātes produktu pamatā ir zinātniska pieeja.

Herbalife Nutrition regulāri veic savu produktu klīniskos pētījumus ar vadošo ekspertu un institūtu palīdzību visā pasaulē, izmantojot to rezultātus, lai nepārtraukti uzlabotu savu produktu kvalitāti.

Tostarp, Herbalife Nutrition produktu efektivitāti apstiprina Krievijas Medicīnas akadēmijas Uztura pētījumu institūta klīniskais pētījums, kas tika veikts 2014. gadā: svara samazināšanas programma, kurā izmantoti Kompānijas uztura produkti - Uzturvielu kokteilis Formula 1 un Individualizētais olbaltumvielu pulveris Formula 3, ir efektīvāka, salīdzinot ar standarta zema kaloriju satura diētu. Saskaņā ar pētījumu rezultātiem šos produktus apstiprina Nacionālā diētas un uztura speciālistu asociācija.

Visi pētījumi tiek veikti saskaņā ar Helsinku deklarācijas ētikas principiem, GCP noteikumiem (Good Clinical Practice - laba klīniskā prakse) un piemērojamām normatīvajām prasībām.

Kāpēc Herbalife Nutrition?

Nobela prēmijas laureāti


Herbalife Nutrition produktu izstrādē un pilnveidošanā piedalās 300 zinātnieki, kas darbojas dažādās pasaules valstīs, tostarp 50 ir ar doktora grādu. Kompānijā darbojas Zinātniski konsultatīvā padome.

Darbiniekus un klientus pastāvīgi konsultē liela ekspertu komanda ar lielu pieredzi, kas ir atzīti profesionāļi savā jomā.

Herbalife Nutrition zinātnieku vidū ir Nobela prēmijas laureāts*.

Luiss Ignarro ir ne tikai Herbalife Nutrition Zinātniski konsultatīvās padomes loceklis, bet arī atzīts eksperts sirds un asinsvadu sistēmas jomā.

* Nobela Akadēmija kā neatkarīga organizācija nav saistīta ar Herbalife Nutrition un nevar sniegt rekomendācijas vai apstiprināt kādu no Herbalife Nutrition® produktiem.

Kāpēc Herbalife Nutrition?

Savas ražotnes visā pasaulē


Herbalife Nutrition produktu kvalitātes garantija ir pašu ražota produkcija, kas ļauj kontrolēt katru posmu un koncentrēties uz kvalitāti un efektivitāti.

Herbalife Nutrition ievēro Seed to Feed (No iesētas sēklas līdz produktam uz galda) stratēģiju, lai pārvaldītu visu ražošanas procesu, sākot no sastāvdaļu saņemšanas līdz gala produkta izveidei, kas ļauj kontrolēt kvalitāti daudz dziļāk katrā ražošanas posmā..

Topošo produktu sastāvdaļas tiek audzētas ekoloģiski tīros planētas rajonos, stingrā speciālistu uzraudzībā. Pēc tam tiek veikta rūpīga atlase un apstrāde. Šajā posmā tiek analizēta vitamīnu un pilnvērtīgo sastāvdaļu koncentrācija, kontrolēta tīrība un drošība.

Lielākā daļa produktu tiek ražoti Inovāciju un ražošanas centrā Vinstonseilemā (ASV). Visai produkcijai tiek veikta kvalitātes kontrole un tiek rūpīgi pārbaudīts, vai tā atbilst etiķetē norādītajam sastāvam.

Pēc profesionālas transportēšanas produkti tiek rūpīgi uzglabāti Herbalife Nutrition Pārdošanas centros, no kurienes tie tiek piegādāti jums.

Kāpēc Herbalife Nutrition?

Pareiza uztura pamati


Herbalife Nutrition produkti ir īpaši izstrādāti, lai padarītu jūsu dzīvi labāku, taču, lai sasniegtu rezultātus ceļā uz sevis labāko versiju, jums jāēd pareizi un jāuztur aktīvs dzīvesveids. Šajā nolūkā jums palīdzēs 6 galvenie elementi: olbaltumvielas, vitamīni un minerālvielas, pilnvērtīgie tauki, šķiedrvielas, augu izcelsmes uzturvielas un ūdens līdzsvars. Šo elementu kombinācija, personalizēts plāns un pastāvīgs mūsu speciālistu atbalsts ļaus jums uzlabot savu dzīvi, sasniedzot savus mērķus un pārvarot visus šķēršļus.

Vajadzīga palīdzība? Atstājot pieprasījumu tīmekļa vietnē, jūs varat sazināties ar personīgo Herbalife Nutrition konsultantu, kurš labprāt veiks jums bezmaksas Wellness testu un izstrādās sabalansētu uztura un svara kontroles programmu.

Atklājiet visas aktīva un veselīga dzīvesveida priekšrocības!

Uzturvielas

Sojas olbaltumvielas


Soja - tās pilnvērtīgas augu izcelsmes olbaltumvielas. Tās satur visas neaizvietojamās aminoskābes - pamatelementus visu veidu olbaltumvielu struktūru ražošanai, kas nepieciešamas mūsu ķermenim. Soja satur maz piesātināto tauku un nesatur holesterīnu (holesterīnu var ražot tikai dzīvnieki).

Papildinot uzturu ar soju, var palielināt tādu vitamīnu patēriņa daudzumu kā folijskābe un vitamīns K, kā arī minerālvielu, piemēram, kalcija, cinka un dzelzs, daudzumu. Turklāt olbaltumvielām ir būtiska ietekme uz muskuļu masas augšanu un uzturēšanu.

Uzturvielas

Pilnvērtīgie tauki


Labvēlīgās omega-3 taukskābes (EPS un DHS) ir sastopamas tikai dažu veidu zivīs (lasis, skumbrija), riekstos, sēklās, avokado un augu eļļās. Tās uztur optimālu asinsspiedienu un triglicerīdu līmeni asinīs, un tās ir būtiskas sirds un asinsvadu veselībai. EPS un DHS ir svarīgi arī normālai smadzeņu darbībai.

Uzturvielas

Ogļhidrāti


Runājot par ogļhidrātiem, mēs iztēlojamies pārtiku, kas satur cieti - nūdeles, maizi, rīsus, kartupeļus.

Patiesībā tie ir arī augļi, dārzeņi, pilngraudu klijas, pākšaugi, kas ir ne tikai galvenais enerģijas avots mūsu ķermenim, bet arī satur vitamīnus un minerālvielas, šķiedrvielas un antioksidantus.

Uzturvielas

Šķiedrvielas


Šķiedrvielas ne tikai veicina gremošanas komfortu, bet arī nodrošina sāta sajūtu, kas nepieciešama izsalkuma kontrolei. Vidēji cilvēkam dienā nepieciešami 25-30 grami šķiedrvielu, bet faktiski lielākā daļa cilvēku patērē tikai 10 gramus dienā.

Uzturvielas

Fitoelementi (augu izcelsmes uzturvielas)


Fitoelementi ir dabā sastopami augu savienojumi, kas augļiem, dārzeņiem, zaļumiem, garšvielām un atsevišķiem pilngraudu produktiem piešķir skaistu krāsu.

Katram fitoelementam ir sava loma, piemēram, palīdzot aizsargāties pret baktērijām. Daudzi fitoelementi darbojas kā antioksidanti, kas palīdz aizsargāt šūnas un audus no bojājumiem, kas rodas normālas ikdienas vielmaiņas rezultātā.

Uzturvielas

Vitamīni un minerālvielas


Vitamīni un minerālvielas ir mikroelementi, kas organismam jāuzņem katru dienu, jo lielāko daļu no tiem mūsu organisms nespēj saražot pats. Vitamīnu uzdevums ir izraisīt simtiem ķīmisko reakciju - it īpaši enerģētisko vielmaiņu, lipīdu sadalīšanos.

Uzturvielas

Aminoskābes


Apmēram 15% mūsu ķermeņa veido olbaltumvielas*, kuras savukārt sastāv no aminoskābēm. Atsevišķas aminoskābes organisms sintezē, citas, kas tiek sauktas par neaizstājamām, var iegūt tikai ar pārtiku. Dzīvnieku olbaltumvielas satur visas neaizvietojamās aminoskābes, savukārt lielākajai daļai augu izcelsmes olbaltumvielu (izņemot soju) trūkst vajadzīgā daudzuma vienas vai vairāku neaizvietojamo aminoskābju**.

*Heymsfield SB et al. Daudzkomponentu molekulārā līmeņa ķermeņa sastāva atsauces metodes: koncepciju un nākotnes virzienu attīstība. Obes Rev. 2015. gada aprīlis; 16 (4): 282–94.
** Hughes GJ et al. Sojas olbaltumvielu izolātu un koncentrāta olbaltumvielu sagremojamības aminoskābju rādītāji (PDCAAS): vērtēšanas kritēriji. J Agric Food Chem. 2011. gada 14. decembris; 59 (23): 12707-12

Uzturvielas

Kofeīns


Kofeīns var palīdzēt uzlabot koncentrēšanās spējas, taču nepaļaujieties tikai uz to - izlaistās maltītes, nesabalansētas ēdienreizes un dehidratācija arī būtiski ietekmē mūsu garīgo enerģiju. Arī pietiekami daudz miega un atpūtas ir daļa no šī līdzsvara. Ja kofeīna saturošu dzērienu lietošana traucē gulēt naktī, būtu prātīgi tos samazināt vai dzert tikai no rīta.

Uzturvielas

Ūdens līdzsvars


Mūsu ķermenī aptuveni 60% ir ūdens, un ūdens līdzsvara uzturēšana gan iekšpusē, gan ārpusē palīdzēs jums justies un izskatīties labi. Dzeriet līdz 2,5 litriem ūdens dienā, izpildiet šos vienkāršos padomus:

  • Novietojiet glāzi ūdens pie gultas, lai dienu sāktu ar ūdeni - Pēc miega ķermenis vienmēr ir nedaudz dehidrēts.
  • Dienas laikā glāzei vai pudelei ar ūdeni vienmēr jābūt redzamā vietā - kā atgādinājumam par dienas devu.
  • Ūdens ir lieliska uzkoda, dzeriet ūdeni 20 minūtes pirms ēšanas - tas palīdzēs arī kontrolēt apetīti.

Uztura īpatnības

Uzturs un miegs


Vidēji pieaugušam cilvēkam vajadzētu gulēt 7 līdz 9 stundas dienā. Saistība starp miega kvalitāti un lieko svaru var būt divvirzienu: nepietiekams miegs izraisa svara pieaugumu un aptaukošanās - miega traucējumus1,2. Pētījumā konstatēts, ka miega trūkuma dēļ dienā tika iegūtas 385 papildu kalorijas3.3.


PADOMI MIEGA KVALITĀTES UZLABOŠANAI:

  • Izslēdziet visas elektroniskās ierīces stundu pirms gulētiešanas.
  • Ierobežojiet kofeīna patēriņu.
  • Pārliecinieties, ka visas dienas laikā lietojat pietiekami daudz šķidruma.
  • Ieturiet maltīti ne vēlāk kā 3 stundas pirms gulētiešanas.
  • Ejiet gulēt laikā no 22:45 līdz 23:15.

1) Golem DL, et al. Uztura speciālistu integrēts miega pārskats. Adv Nutr 2014; 5: 742-759.
2) Grandner MA, et al. Diētiskās uzturvielas, kas saistītas ar īsu un ilgu miega garumu. Dati no nacionāli reprezentatīvas izlases. Appetite. 2013. gada maijs; 64: 71-80.
3) Al Khatib HK et al. Daļēja miega trūkuma ietekme uz enerģijas līdzsvaru: sistemātisks pārskats un metaanalīze. Eur J Clin Nutr. 2017. gada maijs; 71 (5): 614-624.

Uztura īpatnības

Uzturs un stress


Stress izraisa tūlītēju nervu sistēmas reakciju* - palielinās sirdsdarbība un asinsspiediens, tiek stimulēti sviedru dziedzeri un īslaicīgi jūtams enerģijas pieplūdums. Stress liek jums justies izsmeltam un var ietekmēt miega kvalitāti**. Stress, diennakts ritmi un mūsu imunitāte ir cieši saistīti. Labas pašsajūtas pamatā ir sabalansēts uzturs, miegs un sinhronizācija ar dabiskajiem diennakts ritmiem.


PADOMI STRESA PĀRVALDĪŠANAI:

  • Papildiniet savas ikdienas rutīnu ar fiziskām aktivitātēm.
  • Pievērsiet uzmanību ikdienas uzturam - ēdiet sabalansēti.
  • Kad vien iespējams, veltiet laiku sev.
  • Koncentrējieties uz lietām, kuras jūs varat kontrolēt.
  • Saglabājiet pozitīvu attieksmi.

* Nyberg ST et al. Darba slodze attiecībā pret ķermeņa masas indeksu: apvienota 160 000 pieaugušo analīze no 13 kohorta pētījumiem. J Intern Med. 2012. gada jūlijs; 272 (1): 65–73.
** Koch CE et al. Mijiedarbība starp diennakts ritmiem un stresu. Neirobiola stress. 2016. gada 8. septembris; 6: 57–67.

Uztura īpatnības

Uzturs un sports


Fizisko aktivitāšu palielināšana ikdienas dzīvē ir labākais ceļš uz veselīgāku nākotni. Maksimālais spēks, anaerobās spējas un locītavu elastība novērojami vēlā pēcpusdienā, kad ķermeņa temperatūra ir visaugstākā1,3 , un vakarā notiekošie spēka un izturības treniņi var radīt lielāku muskuļu masas pieaugumu nekā no rīta2. Turklāt pētījumi rāda, ka labākie rezultāti tiek sasniegti, kad treniņš ir bijis plānots1.


PADOMI:

  • Centieties trenēties vismaz 150 minūtes nedēļā.
  • Iepriekš plānojiet treniņu grafiku.
  • Izvēlieties optimālo dienas laiku treniņiem, tā ilgumam jābūt 30-60 minūtēm.
  • Periodiski mainiet dažādus treniņu veidus - izturībai, spēkam, līdzsvaram un lokanībai.
  • Izvēloties optimālo fizisko aktivitāti, padariet to regulāru.

1 Chtourou, H et al. Spēka treniņa ietekme vienā un tajā pašā dienas laikā uz muskuļu anaerobo sniegumu dienas svārstībām. J Strength Cond Res. 2012.26 (1): 217–225.
2 Hayes LD, Bickerstaff GF, Baker JS. Kortizola, testosterona un rezistences treniņu mijiedarbība: diennakts ritmu ietekme. Chronobiol Int. 2010. gada jūnijs; 27 (4): 675-705.
3 Shibata S un Tahara Y. Diennakts ritms un vingrinājumi. J Phys Fitness Sports Med. 2014..3 (1): 65-72

Uztura īpatnības

Uzturs un enerģija


Pēcpusdienās mēs bieži piedzīvojam palielinātu vēlmi pēc miega - pētījumi liecina, ka pēcpusdienā samazinās garīgās spējas1 un produktivitāte2. Atsevišķi pētījumi arī parāda, ka enerģijas izsīkums ir jūtams spēcīgāk, ja pusdienu laikā tiek patērēti pārtikas produkti ar augstu ogļhidrātu saturu3.


NODERĪGI PADOMI:

  • Centieties gulēt 7-9 stundas dienā.
  • Neizlaidiet brokastis.
  • Dienas laikā ēdiet veselīgas uzkodas - tās palīdz papildināt enerģijas rezerves.
  • Dzeriet daudz šķidruma, lai uzlabotu pašsajūtu labi un būtu produktīva garīgā darbība.

1 Bes F; Joberts M; Šulcs H. Snauda, pēcpusdienas miegainības un citu cilvēka miega tieksmes variāciju modelēšana. MIEGS 2009; 32 (3): 392-398
2 Folkard S, Tucker P. Maiņu darbs, drošība un produktivitāte. J Occup Med. 2003; 53: 95–101
3 Uztura speciālistu integrētais miega pārskats. Adv Nutr 2014; 5: 742-759

Uztura īpatnības

Uzturs un laiks


Daudzi fizioloģiskie un uztura procesi mūsu ķermenī ir pakļauti diennakts cikliem. Jaunākie pētījumi ir parādījuši, ka ēdienreižu laiks ietekmē svara kontroles efektivitāti. Cilvēki, kuri vakariņoja pirms pulksten 15:00, sasniedza daudz labākus svara samazināšanas rezultātus, salīdzinot ar tiem, kuri vakariņoja vēlāk*.


6 VEIDI BIOLOĢISKĀ PULKSTEŅA OPTIMIZĒŠANAI:

  • Sāciet savu dienu ar sabalansētām un pilnvērtīgām brokastīm.
  • Dienas laikā jums vajadzētu būt 3 galvenajām ēdienreizēm un 2 uzkodām.
  • Ja iespējams, izveidojiet maltītes plānu šai dienai un nepalaidiet garām galvenās maltītes.
  • Sabalansējiet savu uzturu, izvairieties no kaloriju daudzuma palielināšanas dienas laikā.
  • Ievērojiet uztura režīmu - pusdienas ēdiet laikā.
  • Ēdiet regulāri - atrodiet sev optimālo uztura shēmu un ievērojiet to.

*Garaulet M, Gomez-Abellan P, Alburquerque-Bejar JJ, Lee YC, Ordovas JM, Scheer FA. Pārtikas uzņemšanas laiks nosaka svara samazināšanas efektivitāti. Int J Obes (Lond) 2013. gada janvāris; 29.

Sekojiet tīmekļa vietnes atjauninājumiem

Drīzumā mēs jums atklāsim visus sabalansēta uztura noslēpumus - sekojiet līdzi tīmekļa vietnes atjauninājumiem!
'herbalife:club_zoj.button' is not a component Atstāt pieteikumu