Herbalife is the #1 weight management and well-being brand in the world.*

1980. gads

Marks Hjūzs nodibina kompāniju ASV, lai ražotu sabalansēta uztura produktus un reklamētu tos ar neatkarīgo partneru starpniecību

90+ valstis

Mūsdienās Herbalife produkti tiek pārdoti visā pasaulē

2000+ produktu

Produktu klāstā ir vairāk nekā 2 tūkstoši dažādu produktu. Kompānijas produkti ir balstīti uz jaunākajiem zinātnes sasniegumiem

Sava ražošana
un kvalitātes kontrole

Kopš 2010. gada kompānija ir ieguldījusi vairāk nekā 300 miljonus ASV dolāru programmā "No iesētas sēklas līdz produktam uz Jūsu galda", lai nodrošinātu augsta līmeņa kvalitātes kontroli visā ražošanas ciklā.

10 000+ darbinieku

Kompānijā strādā tūkstošiem darbinieku, un tās akcijas ir kotētas NYSE biržā

Biznesa iespēja

Herbalife saviem neatkarīgajiem partneriem nodrošina biznesa darbības iespējas, palīdzot viņiem sasniegt personīgos biznesa mērķus

1980. gads

Marks Hjūzs nodibina kompāniju ASV, lai ražotu sabalansēta uztura produktus un reklamētu tos ar neatkarīgo partneru starpniecību

90+ valstis

Mūsdienās Herbalife produkti tiek pārdoti visā pasaulē

2000+ produktu

Produktu klāstā ir vairāk nekā 2 tūkstoši dažādu produktu. Kompānijas produkti ir balstīti uz jaunākajiem zinātnes sasniegumiem

Sava ražošana
un kvalitātes kontrole

Kopš 2010. gada kompānija ir ieguldījusi vairāk nekā 300 miljonus ASV dolāru programmā "No iesētas sēklas līdz produktam uz Jūsu galda", lai nodrošinātu augsta līmeņa kvalitātes kontroli visā ražošanas ciklā.

10 000+ darbinieku

Kompānijā strādā tūkstošiem darbinieku, un tās akcijas ir kotētas NYSE biržā

Biznesa iespēja

Herbalife saviem neatkarīgajiem partneriem nodrošina biznesa darbības iespējas, palīdzot viņiem sasniegt personīgos biznesa mērķus

cover

Mūsu misija

  • Veicināt cilvēku dzīves kvalitātes uzlabošanos
  • Sniegt iespēju neatkarīgajiem partneriem sadarbībā ar Kompāniju veikt rentablu biznesa darbību
  • Klientiem – izmantot augstas kvalitātes produktus veselīgam dzīvesveidam

Produkcijas kvalitāte

Herbalife īpašu uzmanību pievērš produkcijas kvalitātei. Produkti tiek piedāvāti daudzās valstīs - un visur tie atbilst visām likumdošanas prasībām. Krievijā pārbaudi veic labākās laboratorijas un centri, piemēram, Krievijas Medicīnas zinātņu akadēmijas Uztura institūts, "Rostest" un daudzi citi. Katrs produkts iziet 14 testēšanas posmus, kuros iesaistītas 8 speciālas laboratorijas un 300 pilna laika darbinieki ar zinātnisko grādu.

Kvalitatīvas
sastāvdaļas
Savas ražotnes un sastāvdaļu iegāde no rūpīgi atlasītiem piegādātājiem
Zinātniskā
pieredze
Produkti ir izstrādāti, pamatojoties uz daudzu gadu zinātniskiem pētījumiem uztura jomā
Rūpīga
pārbaude
Stingra vairāku līmeņu kvalitātes kontrole
Izgatavots
ar rūpību
Vismodernākās sajaukšanas, presēšanas, iepakošanas un izgatavošanas metodes
Uzturs
jums
Uzlabotas tehnoloģijas uzglabāšanas apstākļu uzraudzībai, transportēšanai un produktu kvalitātes nodrošināšanai visā glabāšanas laikā

Zinātniskā izcilība

Herbalife Zinātniskā konsultatīvā padome, kurā ir vairāk nekā 20 cienījamu zinātnieku no visas pasaules, nodarbojas ar jaunu produktu izstrādi, efektīvu sastāvdaļu meklēšanu, testēšanu, kā arī piedalās Kompānijas neatkarīgo partneru apmācībā.

Visi eksperti
Джон Хейс
Džons Heiss
Dr. Med.
Vecākais direktors, Patērētāju pieredze un inovācijas
Росио медина
Rosio Medina
Dr. Med.
ZKP priekšsēdētāja vietnieks
Дэвид Хибер
Deivids Hēbers
Dr. Med., Medicīnas zinātņu kandidāts, ČAKT, ČAKN
HerbalifeUztura institūta priekšsēdētājs
Гари Смол
Gerijs Smols
Dr. Med.
ZKP (Zinātniskā konsultatīvā padome) biedrs
Луиджи Граттон
Luidži Grattons
HN viceprezidents produktu apmācību jomā
Visi eksperti

Pateicoties Herbalife atbalstam, 2003. gadā Kalifornijas Universitāte (ASV) atvēra Marka Hjūza šūnu un molekulārā uztura laboratoriju. 2010. gadā Kompānija izveidoja savu informācijas un interaktīvo resursu - "Herbalife Uztura institūtu".

Herbalife — vairāk nekā 70 zinātnisku, rūpniecisku un sabiedrisko organizāciju biedrs.

placeholder
Herbalife — Starptautiskās uztura bagātinātāju asociācijas (IADSA), Eiropas Atbildīga uztura alianses (ERNA) un Veselīga uztura padomes (CRN) viens no dibinātājiem un aktīvs dalībnieks.
placeholder
Herbalife — Nacionālās dietologu un uztura speciālistu asociācijas (NADN) biedrs. Pamatojoties uz saviem pētījumiem, asociācija veic izglītojošus pasākumus, kā arī dalās progresīvās zināšanās dietoloģijas un uztura jomā.
placeholder
Herbalife ir aktīvs Uztura bagātinātāju ražotāju asociācijas, Tiešās tirdzniecības asociācijas un vairāku citu industriālo asociāciju dalībnieks.
placeholder
Herbalife - Pasaules Tiešās tirdzniecības asociāciju federācijas (WFDSA) Direktoru padomes un vairāku nacionālo tiešās tirdzniecības asociāciju dalībnieks. Kopš 1998. gada Kompānija ir Tiešās tirdzniecības asociācijas (DSA) dalībnieks Krievijā.

Partnerība un labdarība

Visā pasaulē Herbalife sadarbojas ar slavenībām un sportistiem, lai par savām vērtībām un veselīga un aktīva dzīvesveida ideju informētu plašu sabiedrību. Mūsu vēstnieki paši ar savu piemēru pierāda, ka Herbalife produkti palīdz kvalitatīvi uzlabot dzīvi, iegūt labāku formu un sasniegt visaugstākos rezultātus!
placeholder

Labdarības fonds Herbalife Foundation (HNF) ir nekomerciāla organizācija, kuras finansēšanā piedalās Herbalife darbinieki un neatkarīgie partneri.

HNF, ko 1994. gadā izveidoja uzņēmuma dibinātājs un pirmais izplatītājs Marks Hjūzs (1956.-2000.), atbalsta partneru organizācijas 58 valstīs visā pasaulē, palīdzot uzlabot sarežģītā dzīves situācijā nonākušo bērnu uztura apstākļus.

placeholder

2020. gadā Herbalife saņēma 14 apbalvojumus par sasniegumiem un ieguldījumu korporatīvajā sociālajā atbildībā. Uzņēmums arī cenšas izskaust badu un nepietiekamu uzturu pasaulē, kā arī atrisināt pārtikas drošības problēmu.

Tajā pašā gadā tika uzsākta programma Nutrition for Zero Hunger - globāla iniciatīva, kas vērsta uz palīdzības sniegšanu un izglītošanu uztura jautājumos.

Sadarbojoties ar bezpeļņas partnerorganizācijām visā pasaulē, mēs varam izskaust badu! Nutrition for Zero Hunger atbalsta ANO centienus, kas vērsti uz bada izskaušanu līdz 2030. gadam.

Mūsu kā tiešās pārdošanas uzņēmuma atbildība

Vēl aizvien pastāv risks saskarties ar krāpšanu piramīdas veidā – joprojām turpina parādīties šāda veida organizācijas. Mēs cenšamies informēt cilvēkus par negodīgu uzņēmējdarbību, lai nevienam nerastos nopietni finansiāli zaudējumi.

Kļūt par klientu