Kas ir tiešā tirdzniecība

Kas ir tiešā tirdzniecība?

Tiešā tirdzniecība aizsākās deviņpadsmitā gadsimta beigās. Mūsdienās tā ir dinamiski attīstīta nozare, kurā darbojas gan vadošie pasaules zīmoli, gan nelielas kompānijas.

Klientiem piedāvātais preču un pakalpojumu klāsts, izmantojot tiešās tirdzniecības kanālu, ietver rotaslietas, traukus, uztura bagātinātājus, kosmētiku, mājsaimniecības preces un pat enerģētikas un apdrošināšanas jomas produktus. Kopējie tiešās tirdzniecības uzņēmumu gada ieņēmumi pārsniedz 180 miljardus ASV dolāru. Šodien šajā nozarē ir iesaistīti vairāk nekā 100 miljoni cilvēku.

Priekšrocības patērētājiem

Atšķirībā no mazumtirdzniecības, tiešajā tirdzniecībā produkta vai pakalpojuma reklamēšana nenotiek noteiktās tirdzniecības vietās, bet gan personiskas saziņas veidā. Tiešās tirdzniecības konsultanti izveido ciešas personiskas attiecības ar potenciālajiem klientiem, detalizēti prezentē produktu, kā arī veic piegādi un nodrošina garantiju. Sociālo tīklu attīstības laikmetā, kad patērētāji arvien vairāk novērtē savu laiku un individuālo pieeju, šāds personalizēts pakalpojums ir īpaši aktuāls.

Priekšrocības konsultantiem

Miljoniem cilvēku visā pasaulē izdara savu izvēli par labu tiešajai tirdzniecībai. Vieniem patīk preces un pakalpojumi, un viņi vēlas tos iegādāties ar atlaidi, citi nolemj piedāvāt draugiem, radiniekiem un paziņām piedalīties preču pārdošanā un saņemt komisijas maksu par viņu pārdošanas apjomiem. Visveiksmīgākie konsultanti paplašina savu biznesu, izveidojot neatkarīgu izplatītāju tīklu un īsteno pilnvērtīgu karjeru šajā nozarē. Izmaksas neatkarīga tiešās tirdzniecības biznesa uzsākšanai ir nelielas salīdzinājumā ar franšīzi, un riski ir minimāli.

Herbalife

Herbalife ir viena no trim lielākajām tiešās tirdzniecības kompānijām pasaulē un līderis sabalansēta uztura un veselīga dzīvesveida jomā. Mūsu produkti ir pārstāvēti vairāk nekā 95 valstīs. To kvalitāte vairākkārtīgi atzinīgi novērtēta ekspertu aprindās. Kopš pievienošanās Starptautiskajai Tiešās tirdzniecības asociācijai, Herbalife stingri ievēro tās ētikas kodeksu, kura mērķis ir aizsargāt patērētāju tiesības un nodrošināt godīgas konkurences apstākļus.

Herbalife biznesa modelis ir viens no efektīvākajiem tiešās tirdzniecības nozarē. Aptuveni 73% Kompānijas apgrozījuma atgriežas pie Neatkarīgiem Partneriem maksājumu un atlīdzību veidā*. Kompānija piedāvā vismūsdienīgākās apmācību programmas, tostarp starptautiskas apmācības ar vadošajiem pasaules ekspertiem, pastāvīgu atgriezenisko saiti, reklāmas un informācijas atbalstu.
* Norādītie biznesa darbības ienākumi un piemēri ir individuāli un nav standarta. Lai saņemtu papildu informāciju par Neatkarīgo Partneru iespējamiem ienākumiem, skatiet ikgadējo atskaiti par vidējo atlīdzību līmeni, ko Herbalife izmaksā Neatkarīgajiem Partneriem, kas publicēta tīmekļa vietnēs www.Herbalife.com un www.MyHerbalife.com. Mazumtirdzniecības biznesa izveidošana, kas varētu nodrošināt minēto ienākumu līmeni, aizņem ilgstošu laiku; Neatkarīgo Partneru darbība apmācot un atbalstot citus Neatkarīgos Partnerus kā Sponsoriem, ir viņu personīga izvēle un rezultātā viņi saņem komisijas maksas un cita veida atlīdzību, kas ir daļa no viņu ienākumiem.